Створення landing page та сайтів

Основна інформація про послугу

Окрім соціальних мереж варто приділити увагу сайту як головному джерелу інформаії про бренд. Це може бути landing page, тобто одна сторінка з лаконічною інформацією конкретної послуги чи події, контактами та з гарячою кнопкою “купити”. Або повноцінний корпоративний сайт, з активним меню, рубриками, контактами та біографією.

  • Відповідно до запиту, ми розробляємо дизайни та проектуємо сайти.

Процес

1

Консультація

На цьому етапі основну роль грає менеджер з продажу. Клієнт залишає заявку. Далі проводиться клієнтський брифінг по наперед заготованим питанням (треба створити загальним бриф). Менеджер визначає основні потреби потенційного клієнта, його очікування та бюджет.

Тривалість брифінгу – 15-20 хв
Форма проведення – відео кол або фізична зустріч

2

Пропозиція

Далі вже вступає в роль проджект менеджер (маркетолог), хто чітко формує загальну комерційну пропозицію для клієнта.
Клієнт вносить правки і при потребі влаштовується ще одна зустріч із клієнтом для уточнення деталей, яких бракує.
Фінальним елементом цього етапу є затвердження всіх деталей по комерційній пропозиції і готовність клієнта підписати договір.

Тривалість етапу – до 7 робочих днів
Форма проведення – робота маркетолога та зустрічі із клієнтом

3

Договір

Далі за юридичну частину приступає юрист, який складає договір надання послуг.
Весь перелік послуг йому надсилає проджект менеджер (маркетолог)
Юрист лише формує договір та передає його фінансовому спеціалісту, який виставлятиме рахунок на оплату послуг.

Тривалість етапу – до 5 робочих днів.

4

Запуск

Проджект менеджер збирає команду та роздає завдання для запуску роботи по проекту.

Звітність повинна бути щомісячна по показниках кожного із проектів.

Залишити заявку